Wednesday 22 November 2017

Forex Kriger Ea Fri


Ansvarsfraskrivelse og risikoadvarsel. Vennligst les. Risiko Advarsel. Handel med utenlandsk valuta på margen gir høy risiko, og kan ikke være egnet for alle investorer. Den høye innflytelsen kan virke mot deg så vel som for deg. Før du bestemmer deg for å investere i utenlandsk valuta, bør du nøye vurdere investeringsmålene dine, nivået på erfaring og risikoen for appetitten. Muligheten er at du kan opprettholde et tap av noen eller hele din opprinnelige investering, og derfor bør du ikke investere penger som du ikke har råd til å tape. Du bør være oppmerksom på alle risikoene forbundet med valutahandel, og søk råd fra en uavhengig finansiell rådgiver hvis du er i tvil. Ansvarsfraskrivelse All informasjon som er lagt ut på denne nettsiden er vår mening og våre besøkende, og kan ikke gjenspeile sannheten. Vennligst bruk din egen dømmekraft og søk råd fra en kvalifisert konsulent, før du tror og godtar all informasjon som er lagt ut på denne nettsiden. Vi forbeholder oss også retten til å fjerne, redigere, flytte eller lukke et innlegg av en eller annen grunn. Annonser Advarsel Annonsekoblinger vises over hele nettstedet. Enkelte sider på nettstedet kan inneholde tilknyttede lenker for produkter. Disse annonsene og koblingene gjenspeiler ikke oppfatning, godkjenning eller sammenkomst av denne nettsiden eller tilknyttede parter. FPAs vurderinger er aldri påvirket av annonsering. Enkelte annonser kan inneholde potensielt misvisende og eller ubalanserte krav og opplysninger som kan mislykkes i å avsløre risiko og andre viktige hensyn som er involvert i spekulativ handel. Spammere blir advart Hvis du spammer forumene eller anmeldelsene til FPA, forbeholder vi oss retten til å redigere innlegget ditt på en måte som vi gjerne gjør narr av deg. Ved å spammere oss, godtar du eventuelle endringer vi gjør, og tar ingen juridiske eller andre tiltak mot FPA eller dets partnere for alt vi gjør med eller med din spam. Vilkår Personvern Annonser Kontakt oss Om ForexPeaceArmy har reklame og tilknyttede relasjoner med noen av selskapene nevnt på dette nettstedet og kan kompenseres hvis leserne følger koblinger og registrerer seg. Vi er forpliktet til rettferdig håndtering av vurderinger og innlegg uansett slike forhold. Kopier Copyright ForexPeaceArmy. Alle rettigheter Reservert.8482Forex Fred Army, ForexPeaceArmy, FPA, og FPA Shield Logo er alle varemerker for Forex Peace Army. Alle rettigheter forbeholdt amerikansk og internasjonal lov. Forex Peace Army er avhengig av bannerannonsering for å holde det gratis for alle. Du kan også hjelpe - vennligst vurder å deaktivere AdBlocker mens du surfer på nettstedet vårt. Takk fra våre handelsmennesamfunn :-) ForexWarrior Review Besøk siden Hei lataktige Traders Her er min siste rapport om denne roboten. Min konklusjon: Det fungerer fint når jeg kontrollerer det noen ganger hver dag. Så det gir gode penger. Opptil 7 PER DAG. Men jeg var på ferie i 2 uker. Datamaskinen min ble slått av, fordi internettleverandøren min slår meg av hver 24. time. Så det var ingen grunn til å få systemet til å løpe. Alle løpende handler hadde en TP og en SL. Hva kan gå galt Overraskelsen kom da jeg startet min MT4 etter ferien. 67 av balansen min ble blåst bort. Jeg lærte denne leksjonen og kjøpte en iPad for å sjekke handelen min, selv når jeg ikke er hjemme. Jeg kan bare anbefale dette til alle dere, spesielt nybegynnere. Men siden denne roboten var bare nummer 30 på FPA EA-testlisten, ventet jeg å kjøpe en annen robot som er en av de første 10 som kjører i en lengre periode med bedre resultater. Nå kan du finne mine EA-rapporter på Sirius Pro Systems som er nr. 5 i øyeblikket, når du tar bort alt dette f. DEMO-tester. Demo tester bør utelukkes fra denne listen. Et resultat av en EA på en demo-konto forteller deg ingenting om EAs ytelse på en ekte konto. Og hvem vil bruke penger til en EA som bare kjører på en demo-konto, mens den blåser av din virkelige konto. Dette er alt på denne roboten. Jeg håper jeg kunne hjelpe deg 2013-04-20 5Star Hello Lazy Traders Nå kommer den første måneden med Forex Warrior EA Robot til en slutt, og jeg kommer opp med et sammendrag. Jeg er fortsatt fornøyd med denne roboten. Men jeg har gjort noen endringer: 1. Jeg kjører dette halvautomatisert nå: Krigeren åpner handler og når jeg er rundt og ser en handel med rundt 10 pips eller over, vinner jeg det manuelt. Selvfølgelig, når jeg ikke er rundt eller mens jeg sover, jobber roboten fullt automatisert. 2. Jeg har gjort noen endringer i innstillingene. Jeg liker ikke margin-gale-innstillingene. Dette betyr at når krigeren mister en handel, starter det en ny handel med høyere masse størrelse. Dette kan lett blåse av kontoen din. Jeg starter med 0,01 mange og jeg så en handel med 1,4 mange. Hvis en slik handel eller 2 av dem går galt hei, farvel penger. Derfor har jeg gjort følgende endringer i Warriors-innstillingene: hvor jeg så ordet LOTMULT (totalt 3 ganger), endret jeg verdien til 1,0. og LOTFIX True. Dette holder Lot fast til det jeg vil og IKKE hva roboten betyr. 3. Jeg kjører denne EA nå på 5 (fem) diagrammer: GBPUSD, EURUSD, USDJPY, AUSUSD og AUSNZD. Jeg tror dette valget av valutapar gjør roboten til å fungere 24 timer i døgnet. Jeg vet at det høres uvirkelig, men med bare 2 par har jeg allerede laget 6 PER DAG. Nå med 5 par kommer jeg litt over 10 per dag. Jeg trodde jeg fikk mer med 5 par. Men nå kan jeg se at denne EA er designet for GBDUSD, og ​​jeg kjører fortsatt denne roboten på de svært lave risikoinnstillingene: 0,01 mye, ingen margin-gale i det hele tatt. Jeg forteller deg når jeg gjør noen endringer, eller jeg kommer tilbake om 4 uker igjen. Mange glade handler 2013-04-03 5Star Hello Lazy Traders Jeg lovte å holde deg oppdatert. Forex Warrior kjører fortsatt bra Dette er de viktigste nyhetene Nå fungerer denne roboten i 2 uker på min virkelige konto. Det var alltid veldig stille om natten. Men jeg kjøpte ikke en robot som bare fungerer på dagslys. Derfor startet jeg også AUDJPY etter den første uken. Resultatet er at fortjenesten opp til 7 på hver arbeidsdag. FLOTT. Men i går gjorde roboten de samme store tapene Resultatet er nå at det bare gjør gjennomsnittlig 4,56 per arbeidsdag. Dette betyr at det kan være opp til 1000 per år. Ikke dårlig :) Med andre ord: Warrior laget i to uker 45 av startbalansen. Jeg venter en uke før jeg starter EURUSD-diagrammet med denne roboten. Generelt kan jeg si at jeg kan anbefale denne roboten. Men du kan også vente på neste oppdatering. Glade forretninger til dere alle 2013-03-22 Ingen vurdering Hei igjen lat handelsfolk Les også min rapport nedenfor. For å informere deg igjen om Forex Warrior, vil jeg gjerne fortelle deg at jeg kjører denne roboten bare på en levende ekte konto. Mine forutsetninger for denne roboten var 6 handler per dag. 1203 handler 41,3 uker 5 virkedager per uke 5,8 handler per arbeidsdag. Forex Warrior forteller på deres hjemmeside 2-5 bransjer per dag. Men denne roboten utført i de første 24 timene 15 vellykkede handler og bare en mislykket. Dette er mye mer enn jeg ventet. Jeg holder deg oppdatert. Glade forretninger til dere alle 2013-03-21 Ingen vurdering Hei lat handelsfolk Jeg har gode nyheter for deg. Først og fremst vil jeg takke deg og Forex Peace Army for å unngå å miste penger med dine vurderinger og hjelpe meg å finne denne Forex Warrior EA (Robot). Jeg brukte (eller bedre: Løst) mye penger når jeg søkte etter den hellige graden av Forex trading. Dette er årsakene til at jeg tar deg tid til å fortelle deg om mine erfaringer med denne roboten. Jeg kjøpte denne roboten i går. Etter noen få minutter fikk jeg en mail fra dem for å videresende kjøps kvittering og mitt kontonummer (ikke navnet) til megleren. Et par minutter senere fikk jeg beskjeden om at kontonummeret mitt er godkjent. Her må du vite at den ene lisensen til Krigeren bare er gyldig for en konto. Du kan endre kontoen når du vil, men du må informere Forex Warrior Team via mail. På deres nettside får du informasjonen om at du får 40 rabatt for en annen lisens. Omtrent en time senere fikk jeg en mail, med en nedlastingskobling. Her lastet jeg ned en rar-fil. Jeg må innrømme at installering av denne roboten ikke var så enkelt som de forteller på deres nettside. Hvorfor tilbyr de ikke en selvutpakkende fil, men etter at jeg pakket ut denne filen fant jeg en installasjonsfil og installerte Warrior. Etter å ha startet meg meglerne MT4 fant jeg Forex Warrior og satte den på min GBPUSD-diagram med dra og slipp. Jeg gjorde ingen endringer i innstillingene og klikket på OK. Etter noen sekunder begynte krigeren å handle. Det setter en kjøp og en selgerhandel samtidig, og legger en kjøps - og salgsgrenseordre. Som jeg fortalte deg før, mistet jeg mye penger med å prøve EAer og roboter. Noen handlet ikke i det hele tatt. Andre tømte kontoen min Ingen av dem begynte å handle som denne Warrior. Allerede ca 2-3 timer senere lukkede den første vellykkede handelen. Her gjorde jeg min første endring i roboterinnstillingene: Jeg endret Lot fra 0.01 til 0.02. Nå, omtrent 24 timer senere, gjorde denne roboten allerede 6 av min balanse. Hva en suksess Denne roboten mister handler, også. Ingen, selv de beste handelsmenn vil ikke vinne 100 av sine handler. Denne roboten gir mer fortjeneste enn tap. For meg er dette hemmeligheten for suksess. Jeg handlet med eToro en stund og kopierte eksperthandlere med god suksess. Men disse ekspertene er mennesker. Av en eller annen grunn forandrer de sin handelsadferd og suddendly de mister alle pengene sine og mine. Jeg antar, en robot vil ikke gjøre dette. Når jeg lette etter en passende EA, så jeg etter følgende detaljer: 1. Gir selgeren en test på en ekte konto. Du kan glemme alle EAer med en demonstrasjonstest. Real og Demo kontoer er helt forskjellige Bare se på BMMAX Power EA, som er No.1 på FPAs EA Test. De hevder å bevise sine meget gode resultater med en live test. Men når du klikker på diagrammer på deres nettside, kan du se det lille orddemoen. 800 dollar for denne falske Dette er en svindel 2. Hvor lenge er denne virkelige testen i gang. Jo lengre, jo bedre 3. Hvor mange handler ble henrettet i denne perioden Jo flere handler, jo mer kan vurderes og bevise en stabil handelsadferd 4. Hvor mange handler kan jeg forvente per dag, jeg antar jo mer jo bedre. 5. Hvor mange handler er vellykkede Selvfølgelig, jo nærmere 100, jo bedre 6. Hva er gjennomsnittlig seier og løs og største vinner og løsere handel Her bør det selvfølgelig være vinneren høyere enn løseren. Fx, en robot er ubrukelig, når den gir 10 vellykkede handler med 1 dollar fortjeneste for hver og en mislykket handel der den mister 348 dollar. 7. Hva er forventet gevinst for neste 12 måneder Jo høyere jo bedre Her har jeg beregnet gevinsten av testvarigheten og beregnet det opp til ett år for å sammenligne resultatene. Her fant jeg ut at fortjenestefaktoren ikke forteller noe om en robot. 8. Hvor mange vurderinger (bra eller dårlige) kan jeg finne 9. Og til slutt: Sikrer leverandøren en pengene tilbake garanti (MBG), fortrinnsvis via Clickbank Du kan se at dette er mye informasjon. Derfor startet jeg en Excel-fil for å kanalisere alle disse dataene. Etter at jeg var ferdig med vurderingen, burde jeg ha kjøpt Forex Growth Bot. Høyeste fortjeneste p. a. veldig lang ekte test - og middels pris med MBG via Clickbank. Men dine vurderinger og kommentarer hjalp meg til å holde pengene mine. Neste interessante EA er JPY EA: nest høyeste fortjeneste i ett år, omtrent 30 bransjer per dag, MEN: ikke engang 2 uker på en ekte konto, prisen på 400 dollar uten MBG og dine negative kommentarer hjalp meg til å holde seg borte fra denne roboten. Men jeg vil spore denne roboten i en lengre periode. Denne Forex Warrior-roboten er ikke den billigste på markedet. Men de tilbyr en tre måneders lisens for 60 dollar (moms) og etter å ha betalt det fire ganger (ett år) får du ubegrenset lisens. Veldig rettferdig Eller du betaler 239, - Dollar (MVA) samtidig. De tilbyr på begge måter en 30-dagers Money-Back-garanti. Så, du kan prøve det for en anstendig risiko. Jeg tror, ​​når noen tilbyr en slik betalingsregulering, vet de at de tilbyr et godt produkt. Denne EA hadde den tredje høyeste fortjeneste p. a. den tredje lengste virkelige testperioden og den tredje høyeste antall henrettede handler og femte høyeste handel per dagresultat. Forhåpentligvis fortsetter denne roboten som den gjorde de første 24 timene. Mitt neste skritt er å teste det på EURUSD-diagrammet. Jeg lover å holde deg oppdatert. God handel til alle dereForex Warrior EA Kategori Advisor. martingale Valuta par. EURUSD, GBPUSD, NZDUSD, AUDUSD, EURGBP8230 Oppføringstype. Markedsordrer Innskuddskrav: fra 10.000 for USD (EUR) kontoer med minimum 0,01 fra 1,000 prosent kontoer med et minimumsbeløp 0,1 fra 100 prosent kontoer med minimumsintervall 0,01 Forex Warrior er en martingale nettleverandør. Den forblir i markedet 100 av tiden og handler samtidig i begge retninger (lang og kort), og dermed oppnår en sikringseffekt når markedet trender. Handler åpnet av Forex Warrior i en bestemt retning (longshort) er gruppert sammen. En slik gruppe av handler kalles en kurv. Den første handelen i kurven åpnes av en markedsordre. Hvis prisen beveger seg i retning av handel, er handelen stengt med overskudd. Hvis prisen beveger seg mot handelen, legger Forex Warrior nye handler til kurven. Hele kurven vil bli lukket i fortjeneste ved tilbaketrekning av prisen. De påfølgende handler som legges til kurven, kalles nivåer. Alle handler i kurven har samme TP-verdier, så når prisen når TP-verdien, er hele kurven lukket og en ny kurv åpnes. Hvert nytt nivå av kurven, som begynner med 3. nivå, åpnes med en økt masse størrelse i forhold til størrelsen på det forrige nivået. Den faktiske størrelsesstørrelsen beregnes fra basispartiet (det vil si størrelsesstørrelsen på 1. nivå) ved å bruke den brukervalgbare multiplikatoren. Ved å øke størrelsen på de påfølgende nivåene, kan Forex Warrior vellykket arbeide i mottrenden regimet, lukke kurven med fortjeneste så snart trendingprisen trekkes tilbake med beløpet gitt av TP-verdien. Alle handler i Forex Warrior har fortjeneste og stoppfall. I sin grunnleggende design, forblir Forex Warrior i markedet 100 av tiden, og profitterer fra zigzagbevegelsen av prisen. Den er utformet for å fungere samtidig i både lange og korte retninger, og dermed dobler overskuddet på det spennende markedet og oppnår en sikringseffekt når markedet trender. Hvis megleren stiller kravet No Hedge, slik at det kun er mulig å kjøpe eller selge ordrer på et gitt tidspunkt, kan du tvinge Forex Warrior til å jobbe i en retning bare (ved å sette flagg FlagStopBuy FlagStopSell til TRUE). I dette tilfellet kan du bruke to eksemplarer av Forex Warrior, som arbeider i to forskjellige retninger på to forskjellige kontoer. For brukere som foretrekker en konservativ handel, har Forex Warrior et alternativ for å åpne en ny kurv bare i retning av den globale trenden (for dette bør flagg OpenOnlyOnTrend settes til TRUE). Mens handelen samtidig i begge retninger tar Forex Warrior seg av markedsforholdene. Når et trendmarkedet blir oppdaget, justeres basispartiets størrelse for den nye kurven og TP-verdien av individuelle nivåer tilsvarende. Som vanlig får leserne av bloggen vår spesielle pristilbud. I stedet for den vanlige prisen på 239 betaler du 179, og sparer dermed 60. Kjøp Forex Warrior EA med 25 rabatt. Vi aksepterer også direkte overføringer av WebMoney, PayPal, Skrill. For detaljer, kontakt oss via supportforexwarrior eller bruk kontaktskjemaet forexwarriorcontacts. Angi: Rabatt ARGOLab. Merk: Antall kuponger er begrenset Hovedtrekkene til Forex Warrior: Forex Warrior er en Grid Trader, som forblir i markedet 247, og handler samtidig lenge og kort med en nøye valgt martingale-basert strategi. Handler legges til kurven ved ventende kjøp LimitSell Limit bestillinger. Bruk av ventende ordrer sikrer den perfekte strukturen i kurven og unngår sletting av handelsordrer under raske prisbevegelser. Forex Warrior analyserer markedsforholdene og justerer handelspartier og takeprofitnivåer i henhold til retningen til hovedtrenden. Denne unike handel med trendfunksjonen gjør at Forex Warrior kan maksimere fortjenesten din og minimere uttrekningen. Alle handelsordre åpnet av Forex Warrior er tildelt individuelle stoppløsningsnivåer. Forex Warrior har et stort utvalg av sikkerhetsfunksjoner, som gir deg mulighet til å justere handelsrisiko i henhold til dine personlige preferanser, og beskytte kontosaldoen din i tilfelle markedsuro. Forex Warrior er en av svært få roboter som viste seg å være lønnsomme over en lang periode med live trading. Ikke stol på ord, se med egne øyne På Performance-siden kan du se mange pengepolitiske overvåkinger, hvorav noen kjører live i et år nå. At disse er kontanter med ekte penger, er bekreftet av den uavhengige tjenesten myfxbook. Du kan også se dette fra uttak av penger fra kontoene. Forex Warrior in action: Det sies at et bilde er verdt tusen ord. Her kan du se Forex Warrior i action Handelsstrategi for Forex Warrior: Forex Warrior er en Grid Trader. Handler åpnet av Forex Warrior i en bestemt retning (longshort) er gruppert sammen. En slik gruppe av handler kalles en kurv. Den første handelen er åpnet av en markedsordre. Når kurven er åpnet, bruker Forex Warrior KJØP LIMIT SELL LIMIT bestillinger for å legge til nye handler i kurven. De påfølgende handler som legges til kurven, kalles nivåer. Alle handler i kurven har samme TP-verdier, så når prisen når TP-verdien, er hele kurven lukket og en ny kurv åpnes. Hvert nytt nivå av kurven, som starter med 3. nivå, åpnes med en økt masse størrelse i forhold til størrelsen på det forrige nivået. Den faktiske størrelsesstørrelsen beregnes fra basispartiet (det vil si størrelsesstørrelsen på det 1 st nivået) ved å bruke den brukervalgbare multiplikatoren. Ved å øke størrelsen på de påfølgende nivåene, kan Forex Warrior vellykket arbeide i mottrenden regimet, lukke kurven med fortjeneste så snart trendingprisen trekkes tilbake med beløpet gitt av TP-verdien. I sin grunnleggende design, forblir Forex Warrior i markedet 100 av tiden, og profitterer fra zigzagbevegelsen av prisen. Den er utformet for å fungere samtidig i både lange og korte retninger, og dermed dobler overskuddet på det spennende markedet og oppnår en sikringseffekt når markedet trender. Hvis megleren stiller kravet No Hedge, slik at det kun er mulig å kjøpe eller selge ordrer på et gitt tidspunkt, kan du tvinge Forex Warrior til å jobbe i en retning bare (ved å sette flagg FlagStopBuy FlagStopSell til TRUE). I dette tilfellet anbefales det å bruke to kopier av Forex Warrior, som arbeider i to forskjellige retninger på to forskjellige kontoer. For brukere som foretrekker en konservativ handel, har Forex Warrior et alternativ for å åpne en ny kurv bare i retning av den globale trenden (for dette bør flagg OpenOnlyOnTrend settes til TRUE). Mens handelen samtidig i begge retninger tar Forex Warrior seg av markedsforholdene. Når et trendmarkedet blir oppdaget, justeres basispartiets størrelse for den nye kurven og TP-verdien av individuelle nivåer tilsvarende. Forex Warrior har et stort utvalg av funksjoner som gjør det mulig for næringsdrivende å justere risikoen i henhold til personlige preferanser og for å beskytte kontosaldoen. Først av alt, disse er muligheter for å sette maksimal drawdown grense tillatt i trading. Variablene MaxDD og MaxDDPerCent tillater oss å spesifisere den maksimale tillatte nedtjeningen i basisvalutaenheter og i kontosaldoen. Dette er en måte å velge den delen av kontoen du ønsker å risikere i din handel. Forex Warrior trenger å bruke en stor del av kontoen din til å handle, men det bør ikke gå utover 50 av kontoen hvis det brukes riktige innstillinger og pengehåndtering. Forex Warrior har en in-build sikkerhetsprosedyre som kontrollerer, før du plasserer et nytt gridnivå, at mengden penger er tilstrekkelig til å plassere den nye bestillingen og for den følgende prisen bevege seg mot kurven til neste gridnivå. Hvis det ikke er tilfelle, vil det lave aksjemarkedet bli satt og ingen nye gridnivåer vil bli åpnet i denne kurven. Denne prosedyren er slått av ved å sette variabelen CheckEquity TRUEFALSE. Alle ordrer i kurven har individuelle Stop Loss-nivåer (SL). Hvis trenden fortsetter mot kurven i lang tid, vil de individuelle SLs automatisk lukke de eldste handler i kurven, som har liten sjanse til å vinne og bare øke den totale drawdownen. Ved siden av de enkelte SL-ene for hver bestilling har Forex Warrior muligheten til å tildele Stop Loss-nivået for hele kurven. Dette alternativet er slått på av variabelen BasketStopLoss. Denne variabelen setter opp SL av høyeste nivå av kurven (spesifisert av MaxGridLevel-variabelen). Dette alternativet lukker hele kurven hvis prisen når et gitt punkt mot kurven. Dette er en annen måte å kontrollere maksimal nedtelling tillatt i handelen. Velg hvilken som helst måte å betale

No comments:

Post a Comment